Traversam cu totii o perioada dificila, in care pe primul loc trebuie sa punem siguranta noastra si a semenilor nostri. Este mai important ca oricând sa actionam responsabil si sa protejam sanatatea noastra, a celor dragi, de acasa, a colegilor de serviciu, a clientilor si a comunitatii în care ne desfasuram activitatea.


Situatia actuala si in special reglementarile venite pe parcursul ultimelor zile ne obliga si pe noi sa implementam masuri mult mai stricte, menite sa asigure continuitatea business-ului nostru, astfel incat sa reusim sa livram toate expedierile pe care ni le incredintati.


Pentru a reduce cat mai mult interactiunea umana si a proteja siguranta curierilor nostri si a dumneavoastra, incepand cu data de 30.03.2020 disponibilitatea urmatoarelor servicii se suspenda:


Retur documente (ex. PV, Aviz, Factura rosie, instrument de plata)
Retur confirmare de primire
          Confirmarile de primire sunt luate prin intermediul serviciului „Livrare cu contact redus
Deschidere colet la livrare
Colet la schimb


Dorim sa va asiguram ca toata echipa Urgent Cargus este în dispozitiv si, în conditiile impuse de context, facem toate eforturile pentru ca expedierea ?i primirea coletelor sa se faca la timp.

Va multumim pentru loialitate si constanta în aceste vremuri tulburi!