Meniu
Your Cart

Intrebari frecvente

Este alegerea ta daca vrei sa acumulezi puncte recompensa sau nu. Poti plasa o comanda selectand in pagina "Finalizare comanda" "Fara cont".

Pe 4pet.ro poti sa platesti cu punctele recompensa, cu cardul de cumparaturi in rate, cu cardul de salariu sau ramburs la curier atunci cand coletul ajunge la adresa de livrare.

Livrarea se face doar prin intermediul firmei de curierat Urgent Cargus. Nu livram prin intermediul Postei Romane si nu putem oferi posibilitatea de a alege ridicare produselor de la sediul nostru.

Timpul estimat necesar pentru livrarea produselor comandate este de 24h de la data la care comanda a fost confirmata telefonic cu unul dintre operatorii 4pet.ro. Astfel comenzile venite pana la ora 12:00, luni-vineri, sunt confirmate si expediate in aceeasi zi, urmand ca ele sa fie livrate in urmatoare zi. Evident, sunt cazuri in care depozitul Urgent Cargus este la o distanta mai mare fata de locatia de livrare. In aceste cazuri timpul de livrare poate ajunge la 72h.

Politica de returnare este simpla: produsele care nu pot fi vandute ca noi nu mai pot fi returnate iar in cazul nostru, orice produs desigilat nu poate fi returnat pentru ca tinem la siguranta animalelor clientilor 4 pet.ro. Daca ati primit un colet gresit, cu probleme sau ceva nu va place, nu il desigilati, faceti o cerere de retur si noi il acceptam.

In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 500 RON.

Da, banii proveniti in urma unui retur pot fi folositi pentru achitarea altui produs, conditia este ca tu sa inregistrezi comanda telefonic.In cazul in care comanda se inregistreaza online soldul nu se aplica automat, de aceea te rugam sa ne contactezi la numarele de telefon.

La crearea in sistem a solicitarii de expediere ati primit un SMS cu numarul AWB de la noi. Puteti intra pe site-ul firmei de curierat la sectiunea "Tracking AWB" pentru a vedea in timp real unde se afla coletul dvs. Problemele apar de obicei la curierul care trebuie sa faca livrarea. In acest caz, in dimineata in care coletul dvs. este incarcat pentru livrare, primiti de la firma de curierat un SMS care include in continutul acestuia numarul de telefon al curierului care trebuie sa va livreze coletul. Noi la 4pet.ro nu cunoastem acest numar de telefon. Telefonul curierului este foarte solicitat si se poate sa sune ocupat sau fiind la volan sa nu va poata raspunde in acel moment. Trebuie sa insistati. Curierul nu livreaza coletul la o anumita ora. Puteti negocia cu acesta, telefonic, ora de livrare. In cazul in care curierul nu doreste sa livreze coletul din diverse motive cunoscute doar de el, doar in acest caz, ne puteti contacta pentru a lua legatura directa cu firma de curierat pentru a rezolva problema. Atentie: nu putem lua legatura cu curierul ci doar cu firma de curierat. Acestia la randul lor vor lua legatura cu curierul.


Da, ne pare rau pentru cele intamplate si suntem nerabdatori sa va ajutam insa haideti impreuna sa aratam cu degetul adevaratul vinovat. Suntem corecti fata de dvs. si va cerem acelasi lucru.

Asadar, daca a ajuns curierul cu un colet deteriorat si nu doriti sa il primiti, cereti curierului sa completati un proces verbal. Astfel, firma de curierat, va raspunde in fata noastra pentru problema creata.

In cazul in care adresa noua de livrare este situata in aceasi zona cu cea data initial puteti solicita direct curierului insa in cazul in care doriti intr-o alta localitate sau la o adresa indepartata din aceeasi localitate este nevoie de o noua cerere de livrare, respectiv de alte 24 de ore (coletul dvs. se intoarce la depozitul logistic al firmei de curierat si abia in ziua urmatoare este predat curierului care livreaza la noua adresa).
Acest tip de cont este destinat medicilor veterinari, cabinetelor veterinare sau clinicilor veterinare si presupune, dupa autentificare, accesul la o oferta mai mare de produse cu preturi speciale.

 In ziua livrarii dvs. primiti un sms de la firma de curierat. In cadrul sms-ului aveti numarul de telefon al curierului. Trebuie sa il sunati si sa ii cereti acest lucru. Evident ca sunt sanse sa nu raspunda la prima incercare, nici la a doua. Atentie: nu exista o ora preferentiala de livrare. Acest lucru ramane la buna sa intelegere, a curierului. Dar nu este obligat.

 Da, noi putem trece pe AWB rugamintea de a livra coletul la o ora specificata de dvs. insa curierul, din nou, nu este obligat sa o respecte sau nici nu o vede deoarece se uita doar la adresa de livrare si nu la alte detalii trecute pe AWB. Orele de livrare sunt 9-17, de luni pana vineri. Sunt cazuri in care curierii raman peste program insa fac acest lucru doar pentru a nu se aglomera in urmatoarea zi cu coletele.

Orice comportament neadecvat al curierului trebuie sesizat iar singurul loc in care puteti face acest lucru este firma care face livrarea.

Din dorinta de a proteja mediul va recomandam sa ridicati coletele la timp pentru a nu mai exista "va rog sa livrati maine deoarece astazi am alte treburi si nu sunt la adresa". Mai multe drumuri inseamna mai multa poluare.